מה זה סמל?
נדבר על המשמעות של הסמלים בחיינו
לוגו קוויז – כמו המשחק בטלפון, נדפיס או נצייר לוגואים חלקיים ונראה אותם לחניכים, והם יצטרכו לנחש של מי הסמל.
אפשר לחלק את הקבוצה לשתיים ולהפוך את המשחק ליותר תחרותי.
דיון:
נתנסה ביצירת סמל משלנו על פי מרכיבי הזהות שלנו
המאפיינים שלי – ניתן לכל חניך דף ריק ונבקש מהם לכתוב על הדף את השם שלהם ובאיזו צורה שיבחרו ולהוסיף סמלים שמאפיינים אותם. לאחר שכולם ציירו, נעשה סבב בו נזמין להציג את התוצרים.
דיון:
נלמד ונייצר חיבור לסמל התנועה
התנועה שלנו –
א. נקח בריסטול עם הסמל של התנועה שמצוייר עליו ונעשה באמצעותו שמש אסוציאציות של כל הדברים שהם חושבים/ מרגישים שמאפיינים את התנועה.
ב. נקרא ביחד את חמשת ערכי הליבה (בנספחים) נסביר אותם בקצרה ונדבר עליהם
דיון:
חשיפת הפירוש לסמל התנועה – נפרט לחניכים את המרכיבים של סמל התנועה ונבקש מהם, תוך כדי השיחה, לעצור אותנו ולצעוק “בזזזז” בכל פעם שהם מזהים איך מרכיב אחד של הסמל מבטא ערך או מרכיב זהותי אחר.